Verzenden & retourneren
Wij gebruiken PostNL voor onze verzendingen. Indien je voor 14:00 uur bestelt, wordt het pakket dezelfde dag nog meegestuurd met PostNL en de volgende dag geleverd. LET OP: door de aanhoudende drukte, als gevolg van de landelijke lockdown, zijn er op het moment veel zendingen vertraagd. Houd er ook rekening mee dat er op zaterdag en zondag geen bestellingen verzonden worden, dus dat de bestellingen die in het weekend worden geplaatst de eerstvolgende maandag verzonden worden.
Voor de levertijden van pakketten naar het buitenland klik hier.
Onderstaande leveringskosten worden steeds geactualiseerd in de winkelwagen. De kosten getoond in de winkelwagen zijn de meest actuele.
Verzendkosten Nederland | |
0-35,99 Euro |
5,30 gratis |
Verzendkosten Belgie en Duitsland | |
0-40 Euro >40-50 Euro vanaf 50 Euro |
5,95 4,95 3,95 |
Verzendkosten AT/CZ/DK/FR/GB/IT/LU/SE | |
0-20 Euro >20-50 Euro >50-100 Euro vanaf 100 Euro |
12,95 7,95 2,95 gratis |
Voor andere landen wordt, afhankelijk van bestelwaarde en gewicht, een prijs gegeven bij afrekening voor de betaling, zodat je deze nog kunt controleren. Wij verschepen naar veel landen over de hele wereld. Neem contact op als een land niet automatisch wordt aangegeven in de winkelwagen.
Gekoeld verzenden
Gekoeld verzenden is aangeraden bij temperaturen boven de 20℃. Bij uw zending wordt een koelelement en isolatie-verzenddoos toegevoegd.
Op zonnige dagen kan een veilige overtocht van chocolade zonder koeling niet verzekerd worden. De meerprijs hiervoor is afhankelijk van de grootte van de bestelling, maar bedraagt ongeveer €2,95.
Retouren
Uit hygiënische en voedselveiligheidsoverwegingen kunt u alleen de niet-voedingsproducten terugsturen. Indien een product onverhoopt beschadigd - of niet met de gewenste kwaliteit - is aangekomen, neem je het beste contact op met onze klantenservice via [email protected]
Hieronder kun je het modelformulier herroepingsrecht downloaden en invullen indien je daarvan gebruik wenst te maken:
https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/voorbeeld-modelformulier-herroepingsrecht/
Klachten
Mocht je teleurgesteld zijn in ons product en/of onze service, horen we dat graag. Je kan altijd terecht bij één van onze collega's via [email protected] Wij zullen altijd proberen de ontstane situatie te verhelpen. Mocht dit niet lukken, kunt u altijd uw geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur.