Verzenden & retourneren

Verzenden

Wij gebruiken PostNL voor onze verzendingen. Indien je voor 14:00 uur bestelt, wordt het pakket dezelfde dag nog meegestuurd met PostNL en de volgende dag geleverd. Houd er rekening mee dat er op zaterdag en zondag geen bestellingen verzonden worden, dus dat de bestellingen die in het weekend worden geplaatst de eerstvolgende maandag verzonden worden. 

Voor de levertijden van pakketten naar het buitenland klik hier.

Onderstaande leveringskosten worden steeds geactualiseerd in de winkelwagen. De kosten zoals getoond in de winkelwagen zijn de meest actuele.

Verzendkosten Nederland  
0-49,99 Euro
vanaf 50 Euro
4,95
gratis

 

Verzendkosten Belgie en Duitsland  
0-40 Euro
>40-50 Euro
vanaf 50 Euro
4,95
3,95
2,95

 

Verzendkosten AT/CZ/DK/FR/GB/IT/LU/SE  
0-20 Euro
>20-50 Euro
>50-100 Euro
vanaf 100 Euro
12,95
7,95
2,95
gratis


Voor andere landen wordt, afhankelijk van bestelwaarde en gewicht, een prijs gegeven bij afrekening voor de betaling, zodat je deze nog kunt controleren. Wij verschepen naar veel landen over de hele wereld. Neem contact op als een land niet automatisch wordt aangegeven in de winkelwagen.

 

 

Gekoeld verzenden

Gekoeld verzenden is aangeraden bij temperaturen boven de 20℃. Bij uw zending wordt een koelelement en isolatie-verzenddoos toegevoegd.

Op zonnige dagen kan een veilige overtocht van chocolade zonder koeling niet verzekerd worden.

De meerprijs hiervoor is afhankelijk van de grootte van de bestelling, maar bedraagt ongeveer 3.95 Euro.

 

Retouren

Uit hygiënische en voedselveiligheidsoverwegingen kunt u alleen de niet-voedingsproducten terugsturen. Indien een product onverhoopt beschadigd of niet met de gewenste kwaliteit is aangekomen, neem je het beste contact op met onze klantenservice (shopservice@chcocompany.com).
 

Hieronder kun je het modelformulier herroepingsrecht downloaden en invullen indien je daarvan gebruik wenst te maken:

https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/voorbeeld-modelformulier-herroepingsrecht/

 

Klachten

Mocht je teleurgesteld zijn in ons product en/of onze service, horen we dat graag! Je kan altijd terecht bij één van onze collega's via shopservice@chcocompany.com. Wij zullen altijd proberen de onstane situatie te verhelpen. Mocht dit niet lukken, kunt u altijd uw geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur en vanaf 15 februari 2016 kunt u ook terecht bij het Europese platform via http://ec.europa.eu/odr. 

 

Bewaren

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »