Klantenservice

Bij Chocolate Company Retail bv handelen we je bestelling met grootste zorg af zodat jij of diegene die je gaat verrassen kan genieten van een geweldig chocolade-avontuur. Heb je nog vragen? Mail dan naar shopservice@CHCOcompany.com of bel onze webwinkel service in Den Haag.


Telefoonnummer: 020 - 475 23 96
Wij zijn bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur op maandag t/m vrijdag. Buiten deze uren kun je ons ook altijd per mail bereiken.

Ook suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom. Met je opmerkingen kunnen wij onze winkel namelijk verbeteren en het chocolade-avontuur nog leuker maken.

Bestelling niet naar wens verlopen?

Het kan onverhoopt voorkomen dat de verzending van je bestelling niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo snel mogelijk via shopservice@CHCOcompany.com.

We leveren geen eenheidsworst en daar zijn we trots op. Hou er rekening mee dat onze chocoladeproducten artisanale producten zijn, met de hand gemaakt. Het afgeleverde product kan daarom enigszins afwijken van de foto in de webwinkel. Onze chefs doen hun uiterste best, maar koken met chocola is een kunst, geen wetenschap!

Voor alle NIET-voedingsproducten heb je het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via shopservice@chcocompany.com. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Uit voedselveiligheidsoverwegingen kunnen wij helaas geen retours van voedingsproducten accepteren. We werken dan echter graag aan een oplossing voor jou indien de bestelling toch niet naar wens was.


Bezorgmoment

Bestellingen die bij ons worden geplaatst op weekdagen voor 14:00 uur worden nog diezelfde dag klaargemaakt en verzonden. De levertijden hangen af van de gekozen bestelservice bij betaling. Hou er rekening mee dat er op zaterdag en zondag geen bestellingen verzonden worden, dus dat bestellingen die in het weekend worden geplaatst maandag verzonden worden.

Chocolade is een temperatuurgevoelig product. Zo kunnen sommige producten de overtocht van onze winkel naar jouw brievenbus niet overleven bij temperaturen boven de 25°C. Om dit te voorkomen worden sommige verzendingen uitgesteld of aangepast tot de temperatuur gedaald is. Mocht dit op jouw bestelling van toepassing zijn ontvang je hierover bericht.

Garantie op kwaliteit
Onze producten worden met uiterste zorg bereid en worden meestal voorzien van een uiterste houdbaarheidsdatum. Voor bonbon-bestellingen wordt de kwaliteit gegarandeerd voor tenminste 1 tot maximaal 2 weken na bestelling. Dit is het gevolg van het feit dat wij vooral natuurlijke producten gebruiken in onze vullingen. Heb je echter toch klachten omtrent de kwaliteit, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Je klacht ontvangen wij graag binnen redelijke termijn.

Contactinformatie en ordernummer bijvoegen
Om je goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij altijd het ordernummer van je bestelling in het bericht op te nemen, inclusief eventueel een email-adres of telefoonnummer waar we je op kunnen bereiken.

Reactietermijn
Wij streven ernaar om binnen de 48 uur een reactie te geven op je bericht.


WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
Neem contact op
* Verplichte velden